• Seks bilder av en gruppe personer avbildet trolig i stua hos Olaf og Sigrid Anette Kvale-Hougen i Heggen, Ø.Toten. De to sitter som nummer tre og fire fra venstre. De øvrige er ikke identifisert. Bildet er sannsynligvis tatt ifm. feiringen av Kvale-Hougens 60-års jubileum.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Seks bilder av en gruppe personer avbildet trolig i stua hos Olaf og Sigrid Anette Kvale-Hougen i Heggen, Ø.Toten. De to sitter som nummer tre og fire fra venstre. De øvrige er ikk...