• To bilder fra fotografens eiendom Odberg på Kraby mars/april 1951.
På bilde nr. 1 Sigrun Røisli på ski, bror Kjell som sitter på sparken med forstuet ankel, og mor Karine som med nød og neppe finner postkassa inne i snøhaugen.
På bilde nr. 2 Sigrun Røisli og mor Karine på baksida av huset, mens Kjell kikker ut av vinduet.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet
  • To bilder fra fotografens eiendom Odberg på Kraby mars/april 1951.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

To bilder fra fotografens eiendom Odberg på Kraby mars/april 1951. På bilde nr. 1 Sigrun Røisli på ski, bror Kjell som sitter på sparken med forstuet ankel, og mor Karine som med n...