• Deres Majesteter Kongen og Dronningen gjennomførte i perioden 11. til 14. juni 2017  en jubileumsreise med besøk til fylkene Hedmark og Oppland. Kongen og Dronningen avsluttet sin 80-års jubileumsreise i Innlandet med å besøke Kvinnemuseet og Kongsvinger. Bildet er tatt før omvisning på Kvinnemuseet. Barn med blomster venter spent sammen med avdelingsdirektør Mona Pedersen.  F.v. Vincent Alexander Rubio og  Nilja Noer-Johansen t.h., begge 9 år. Kongsvinger Museum. Kong Harald og Dronning Sonja. Kongebesøk.
    Photo: Løken, Bård / Anno – Museene i Hedmark

Deres Majesteter Kongen og Dronningen gjennomførte i perioden 11. til 14. juni 2017 en jubileumsreise med besøk til fylkene Hedmark og Oppland. Kongen og Dronningen avsluttet sin ...