• Finn Johannessen og to unge menn tar pause ved noen steiner. Det er også bilder av et sjøfly på vannet. Finn Johannessen er på de to siste bildene. Det står "LN EAF" på undersiden av vingene.
    Photo: Johannessen, Finn / Ryfylkemuseet

Flyvetur med Wessels "Fairchild", Radionette, til Sandanger, Randøy. Ragnar Paulsen, Ingar Sigvaldsen. 9. august 1936

Konvolutt 219. Bildene har hatt nr. 1605-1611.

"Fairchild Radionette" med registreringsnummeret "LN EAF" var et sjøfly eid av Wessels flyveselskap.