• Per og Alf Årseth, Th. Næss og Finn Johannessen på skitur i Suldal og Setesdal. Det er bilder fra fjellet og pauser, fra bygging av snøhule, fra den steinbygde Grjotdokken jakthytte og fra Blåfjell turisthytte (bilde nr. 22).
    Photo: Johannessen, Finn / Ryfylkemuseet

Skitur Mostøl-Grotdokken-Setesdal-Blåfjell-Førre. Per og Alf Årseth, Th. Næss. Påsken 10.-17. april.1933

Konvolutt 129. Bildene har hatt nr. 921-941.

Bilde nr. 9 (fra venstre): Per Årseth, Thomas Næss, Alf Årseth
Bilde nr. 21: Alf Årseth