• Leif Stender på sykkeltur langs kysten fra Ogna til Flekkefjord, og deretter inn til Sirnes og Stavanger. Det er bilder fra sykling på små veier, tettsteder, tunneller og teltliv. Det første bildet er av en eldre dame som sitter i en finstue.
    Photo: Johannessen, Finn / Ryfylkemuseet

Cykkeltur Ogna-Egersund-Sogndal-Rekefjord-Sogndalsstrand-Jøssinghavn-Ånåsira-Flekkefjord-Sirnes-Moi-Helleland-Bjerkreim-Malmin-Vikeså-Stavanger. L. Stender. 11.-21. juli 1929.

Konvolutt 085. Serie bestående av 30 bilder. Bildene har hatt nr. 595-625.