• Musikkorps som masjerer 17 mai.
Ketil L: Jernbanens Musikkorps marsjerer opp Skoleveien med Jørgen Klausen foran. Dirigent er Einar Olsen. Ytterst til venstre Torbjørn Krane. Ytterst til høyre Helge Hattmann med Einar Knutsen Wold ved sin side. Til venstre bak Einar ser vi Arne Schille med trompeten.
Thor Gaarden: Det lille bygget bak korpset er "Gnella" kiosk, der solgte de gode "flaggsukkertøy" og "svarte frosker" Bilde fra 1960-65
    Photo: Museum Nord

Musikkorps som masjerer 17 mai. Ketil L: Jernbanens Musikkorps marsjerer opp Skoleveien med Jørgen Klausen foran. Dirigent er Einar Olsen. Ytterst til venstre Torbjørn Krane. Ytter...

17 mai.