• Voksne personer og to små barn i en hage. Fra venstre står Ole Natanael og Klara Amalie Gunnerød, Klara trolig med sønnen Magne på armen. og ved siden av henne en av Ole Natanaels brødre, Axel eller Erik. Lengst til venstre i hagehuska trolig søstera Gerda Marie. Kvinnen nærmest henne er trolig tjenestejente (uidentifisert), trolig med Ole og Klaras sønn Hans Georg på fanget. De to andre kvinnene er ikke identifisert. Lengst til høyre trolig en tjenestejente.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Voksne personer og to små barn i en hage. Fra venstre står Ole Natanael og Klara Amalie Gunnerød, Klara trolig med sønnen Magne på armen. og ved siden av henne en av Ole Natanaels ...