• "Ved Krosli 09.08.1926", i følge merking på bildet. På bildet står et stort betongvegmerke med innhugget årstall: "Gjennem Vraadal 1904". Damen på bildet er muligens Christine Baalsrud, vegdirektørens kone. Han står til høyre for henne med skyggelue. Personene nr. 3 og nr. 6 fra venstre er de samme  som er avbildet på bilde NVM 00-F-3579. De er ukjente.

De neste bildeframvisningene i farger viser "Vegmerke i Krossli." Sitat gjengitt fra Krossli-lokalhistoriewiki.no. Foto: Olav Momrak Haugan: "Krossli er eit vegkryss i Tokke kommune som ligg på vegen frå Bandaksli til Fyresdal. I 2011 går Rv 355 nordover frå Fyresdal til Krossli. Bandakslivegen, vegen fra Bandaksli til Fyresdal, vart i fyste del av 1900-talet grundig utbedra. Frå denne perioden finnast det fleire vegmerke som fortel vegfarande kor vegen fører vidare. Ei slik støtte stod midt i krysset i Krossli, i 2011 står den i utkanten av krysset. Litt lenger sør vert ein gjort merksam på at ein kryssar grensa til Fyresdal, etter fyrst å ha vore eit lite stykke gjennom Kvitseid kommune".

Ref. til verneplanen "Vegvalg-Nasjonal verneplan for veger, bruer og vegrelaterte kulturminner. Statens vegvesen-Region Sør". Jfr. "202 Bandaksli", side 206. Se vedlegg.

Vegdirektør Baalsrud på befaring i Vrådal i 1904