• Jo Torgar Guttu fra Koppang under De nordiske jakt- og fiskedager 2017 på Norsk skogmuseum. Guttu selger tradisjonsbakst fra Østerdalen. Tynnkakebaker'n. Tynnkake. Tynnkaka blir bakt etter oppskrift fra Jo Torgar Guttu sin mormor, og bakes på Trønnes. Bodsalg. Mattorg. Mattorget. De nordiske jakt- og fiskedager 2017. De nordiske jakt- og fiskedagene. Jakt og fiskedagene. Jakt og fiskedager. Arrangementer.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Jo Torgar Guttu fra Koppang under De nordiske jakt- og fiskedager 2017 på Norsk skogmuseum. Guttu selger tradisjonsbakst fra Østerdalen. Tynnkakebaker'n. Tynnkake. Tynnkaka blir ba...