• Politisk debatt med kandidater til Stortingsvalget på Skogbrukstunet under De nordiske jakt- og fiskedager 2017 på Norsk skogmuseum. Temaet var skog- og utmarkspolitikk. Debatten ble ledet av Knut Arne Gjems. Sittende fra venstre: Kristian Tonning Riise (H), Emilie Enger Mehl (SP), Nils Kristian Sandtrøen (AP), Magne Rydland (KRF), Tor Andre Johnsen (FRP), Arne Nævra (SV) delvis skjult og Karin Andersen (SV). De nordiske jakt- og fiskedagene. Jakt og fiskedagene. Jakt og fiskedager. Arrangementer. Politikk.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Politisk debatt med kandidater til Stortingsvalget på Skogbrukstunet under De nordiske jakt- og fiskedager 2017 på Norsk skogmuseum. Temaet var skog- og utmarkspolitikk. Debatten b...