• Franske seilbåter, Nice.
Tannlege Harald Helsing (født i Aure 1903-1997) fra Kristiansund deltok i årene 1938-58 seks ganger i seilregatta på Hankø, etter å ha seilt helt fra Kristiansund, 570 nautiske mil. Han var blant landets fremste seilere. Første regatta var Nordenfjeldske seileruke 1921. Habil pianist. Gift med Gunvor Klerck Helsing (1907-1982), som også er med på en del av serien på 89 bilder fra Helsings album.  Nordmøre museums fotosamling.
    Photo: Nordmørsmusea

Franske seilbåter, Nice. Tannlege Harald Helsing (født i Aure 1903-1997) fra Kristiansund deltok i årene 1938-58 seks ganger i seilregatta på Hankø, etter å ha seilt helt fra Kris...