• Dette bildet må være fra Eide. Det viser elever som står foran den gamle skolen som er revet nå i 2020. Elevene er født ca 1946 tror jeg.  (info:
Kirsti Eide) - 1.r.: Astrid Nerland, Eva Johanne Eide, Else Nerland, Margrethe Lysgård, Berit Waagsbø, Ruth R. Eide. 2.r.: Odd Sylte, Klaus Eide, Anna Sandnes, Aud J. Nås, Ingrid Naas. 3.r.: Egil E. Eide, Arnfinn Haga, Wiggo Lindseth, Sverre Magne Sildnes, Lærer Ebba Silness.
 Fra Nordmøre museums fotosamlinger (Halås-arkivet).
    Photo: Nordmørsmusea

Dette bildet må være fra Eide. Det viser elever som står foran den gamle skolen som er revet nå i 2020. Elevene er født ca 1946 tror jeg. (info: Kirsti Eide) - 1.r.: Astrid Nerlan...

1 comment

• Dette bildet må være fra Eide. Det viser elever som står foran den gamle skolen som er revet nå. Elevene er født ca 1946 tror jeg.