• Klassebilde tatt i klasserom på Dahle skole på Dahle i daværende Bremsnes kommune ved Kristiansund i 1955.
1.rekke fra venstre: Aud Jorun Bakken, Ruth Olsen, Ingrid Folland, Gunvor Nålsund,
Magnhild Stokke, Oddrun Folland, Aud Randi Thomassen, Ragna Olsen og Inger Semundseth.
2.rekke fra venstre: lærerinne Ingeborg Haltbak, Kjell Kvendseth, Bernt Golmen, John Håndstad,
Per Hasselø, Rolf Lystad, Nils Jakobsen, Odd Einar Bjerkan og Meinert Thomassen. (Info: Peter Storvik)
Klassebilde fra Dahle skole i Kristiansund per 1955. Fra Nils Williams fotoarkiv. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Klassebilde tatt i klasserom på Dahle skole på Dahle i daværende Bremsnes kommune ved Kristiansund i 1955. 1.rekke fra venstre: Aud Jorun Bakken, Ruth Olsen, Ingrid Folland, Gunvor...