• Klatreveggen som var montert på det såkalte «frilandsområdet» på Norsk Skogmuseum under De nordiske jakt- og fiskedager i 2016. Her kunne publikum få testet egne klatreferdigheter. Veggen var formet som en høy klippe med en den framstikkende steiner, som klatrerne kunne gripe i og tråkke på for å komme seg oppover. Da dette fotografiet ble tatt var unge klatrere på veg oppover veggen. Jenta til venstre stevde med å passere den største utfordringen, et overheng i «fjellveggen», mens gutten til høyre befant seg i et mer loddrett parti. Begge klatrerne var sikret ved hjelp av et tau som var festet i ei trinse på toppen av veggen.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Klatreveggen som var montert på det såkalte «frilandsområdet» på Norsk Skogmuseum under De nordiske jakt- og fiskedager i 2016. Her kunne publikum få testet egne klatreferdigheter....