• Møte mellom russiske og norske forskere i Kirkenes seinvinteren 1973. Hyggelig sammenkomst i salongen på forskningsskipet «G. O. Sars». Gunnar Tømmervåg, gitar og kapteinen på det russiske forskningsskipet «Poisk», spiller trekkspill. Det ble underholdt med sang og spill av norske og russiske melodier. Da fotoet ble tatt spilte de melodien «Moskvanetter».  Originalfotografiet er i Gunnar Tømmervågs eie. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Møte mellom russiske og norske forskere i Kirkenes seinvinteren 1973. Hyggelig sammenkomst i salongen på forskningsskipet «G. O. Sars». Gunnar Tømmervåg, gitar og kapteinen på det ...