Photo: Sunnmøre Museum

Prospektfotografi av fleire gardstun på Austrem (Østrem) og Reiten.

1 comment

• Dei fleste tuna på Østrem (kalla Austrem i bygdeboka) F.v. Ei lita løe og stove tilhøyrande Tunheim som var opphaveleg tiltenkt som kårbruk til Mattisgarden (4/1). Løa og hovedhuset står rett til høgre. Omlag midt på biletet viser hovudhuset og deretter løa i Larsgarden (4/2). Løa og hovedhuset i Steinsgarden (4/4) ligg dels skjult av trea nesten vegg i vegg med larsgardsløa. Huset og løa lengst til høgre på biletet under Stornakken er Reiten, også kalla Østremsreiten. Abrahamsgarden (4/3) er berre så vidt synleg då den ligg ovanfor og bak Larsgarden og Steinsgarden. Den er dels skjult av grantre og lønnetre. Fotografen har stått bak Emblemsruta si garasje og fotogarafert.