• Vadsø 17.mai 1970. Fotografert av Vadsøfotografen Ole Zahl Mölö. Overblikk over alle som står langs gata og venter på 17.mai toget eller kanskje russetoget. Her spaserer politiet til høyre i gata. Ungene bærer luer og de voksne er kledd i kåper og frakker, kvinnene bærer skaut eller hatt på hodet. Flere mødre og fedre med barnevogn har stilt seg på fortauet. Helt til høyre i bildet står en skøyer med kamera og ser rett på fotografen.
    Photo: Zahl Møller, OIe / Finnmark Fylkesbibliotek (Opphavsrett)

Vadsø 17.mai 1970. Fotografert av Vadsøfotografen Ole Zahl Mölö. Overblikk over alle som står langs gata og venter på 17.mai toget eller kanskje russetoget. Her spaserer politiet t...