• Fotoserie av fotograf Ole Zahl Mölö. Bilde 1. Trafikkulykke i Tollbugata i Vadsø, i 1969. Ole Zahl Mölö, også kjent som Zahl Møller under hans tid i Vadsø – med kunstnernavnet OZAM – er født 8.juli i 1937, i Vadsø. Fotoarkivet har ca. 7500 negativer av Ole Zahl Mölös arbeider i sin samling. Bildematerialet inneholder motiv fra Vadsøs lokalmiljø og gjenspeiler hans hverdagsliv i byen og bymiljøet i vekst på 1960-70-tallet. Bilen mot stolpen er Ford Taunus 12M 1963-66.
    Photo: Zahl Mölö, OIe / Finnmark Fylkesbibliotek (Opphavsrett)

Fotoserie av fotograf Ole Zahl Mölö. Bilde 1. Trafikkulykke i Tollbugata i Vadsø, i 1969. Ole Zahl Mölö, også kjent som Zahl Møller under hans tid i Vadsø – med kunstnernavnet OZAM...

• Bilen mot stolpen er Ford Taunus 12M 1963-66.