• John Isaksen Eira og Olav Johansen Eira fotografert utenfor en av Statens Fjellstuer, muligens Gargia? En hund står til høyre i bildet og litt av fjellstuene kan sees i kanten av bildet. I bakgrunnen sees en flaggstang med det norske flagget. Bildet er sannsynligvis tatt av Elisabeth Meyer på hennes tur gjennom Finnmark etter 2.verdenskrig, under gjenoppbyggingen av Finnmark.
    Photo: Meyer, Elisabeth / Finnmark Fylkesbibliotek (Opphavsrett)

John Isaksen Eira og Olav Johansen Eira fotografert utenfor en av Statens Fjellstuer, muligens Gargia? En hund står til høyre i bildet og litt av fjellstuene kan sees i kanten av b...