• M.S.F Varden; 1943.
 mannskor, kor, mannssangforening i Nordlandet kirke

På bildet ser vi fra venstre i bakerste rekke: Sverre Eikrem, Harald Meek, Ole P. Hjelkrem, Herlof Torske, Aage Ofstad og Otto Furseth.

Rekke to fra venstre: Ragnar Strømme, J. Wiik, Oluf Bolsø, Jarl Løseth, Olaf Asprong, Arnt Olsen, Per Løberslie, Finn Michelsen, Jarl Hansen, Anders Angvik og Kåre Ofstad.

Rekke tre fra venstre: Ole Hansen, Robert Olsen, M. S. Holm, John Holm, August Ottem, Wilhelm Sager, Idar Kvalvik, Paul Bugge og
Klaus Torske.

Fra rekke fire fra venstre: Guttorm Hammer, Ludvik
Pedersen, Ingvald Eidsvaag, J. Johansen, Ragnar Johansen, Johan Holm, Martin Holm, Harald Sæther, Anton Isaksen og Paul Pedersen.

Fra rekke 5 fra venstre: Odd Kristiansen (kasserer), Ole Wiklem (styremedlem), J. Gjølme (viseformann), Alf Heier (dirigent), Erling Sjursen (formann) og Per Gjersvold (styremedlem).

Rekkefølgen på personene er oppgitt slik den er skrevet på det vedlagte papiret. Datering og fotograf er ukjent. Fra Nordmøre Museum sin fotosamling.
    Photo: Nordmørsmusea

M.S.F Varden; 1943. mannskor, kor, mannssangforening i Nordlandet kirke På bildet ser vi fra venstre i bakerste rekke: Sverre Eikrem, Harald Meek, Ole P. Hjelkrem, Herlof Torske,...