• Flyfoto over Nordlandet mot Gomalandet til høyre, Vågen i midten og Kirkelandet til venstre. Hoem canning i seinere Bohus Hopen-brygga (Fra Nordmøre museums fotosamling.) Tlleggsinfo: Dette bildet er nok tatt tidligst i 1964. Det var året Kirkelandet kirke sto ferdig med sin karakteristiske profil, og som sees oppunder skogen ved Vanndamman i venstre bildekant. (Informant: Tor Arne Skålvik.)
    Photo: Nordmørsmusea

Flyfoto over Nordlandet mot Gomalandet til høyre, Vågen i midten og Kirkelandet til venstre. Hoem canning i seinere Bohus Hopen-brygga (Fra Nordmøre museums fotosamling.) Tlleggsin...