• Gutten til venstre i bildet er min morfar, Reidar Røskar, født 1931. De andre to er jeg usikker på hvem er, men kan være hans søsken (halvsøsken) Inger (usikker på etternavn) og Einar Wågbø eller Ottar Hårstad.
(Info: Jan Helge Røskar)   -Foto av en pike og to gutter. Bestilleren av bildet var Bjarne Rolfsen. Portugisisk festdrakt og fliser på bordet? Kan være oppfoto 10 år etter? Fra Nordmøre Museum sin fotosamling, Williamsarkivet.
    Photo: Nordmørsmusea

Gutten til venstre i bildet er min morfar, Reidar Røskar, født 1931. De andre to er jeg usikker på hvem er, men kan være hans søsken (halvsøsken) Inger (usikker på etternavn) og Ei...