• Brudeparet Solveig Nielsen og Johan Arne Tømmervåg med brudepike Undis og brudesvenn Albert som begge var barn av brudens brødre. Bryllupet 4. august 1951 ble holdt på Skogly, Straumsneset. Brudens foreldre: Inga og Albert Nielsen. Brudgommens foreldre: Signe og Anders Tømmervåg, alle Kristiansund. Familien Nielsen hadde sommerbolig på Skogly, Straumsneset, oppholdt seg der under krigen 1940-1945.
 Fra Nordmøre Museum sin fotosamling (Williamsarkivet). /Reg:EFR2013/
    Photo: Nordmørsmusea

Brudeparet Solveig Nielsen og Johan Arne Tømmervåg med brudepike Undis og brudesvenn Albert som begge var barn av brudens brødre. Bryllupet 4. august 1951 ble holdt på Skogly, Stra...