• Portrettet viser Jensine Wilhelmine P. Øwre Johnsen f. 1828. (Info: randi.elisabeth.hagen) . Gift med  Christian Johnsen (f. 1828 - d. 1893). Konsul og Kjøpmann i Kristiansund, var altså gift med med Jensine Wilhelmine Øwre (1828-1908) og de fikk sammen 12 barn hvorav 11 av dem vokste opp. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea
    Photo: Nordmørsmusea

Portrettet viser Jensine Wilhelmine P. Øwre Johnsen f. 1828. (Info: randi.elisabeth.hagen) . Gift med Christian Johnsen (f. 1828 - d. 1893). Konsul og Kjøpmann i Kristiansund, var...

2 comments

• Portrettet viser Jensine Wilhelmine P. Øwre Johnsen f. 1828. (Ikke mannen, slik det står her.)
  • MOTIVEMNEORD Klippfisk Portrett Kvinne Kjøpmann
    (ikke mann)