• Kvinnen til venstre er Lovise Fredrikke Brinchmann f. 1867, datter av prest i Kristiansund Ludvig Brinchmann og konen Fredrikke Sofie Schwabe Heyerdahl. Det er mulig at kvinnen til høyre er hennes søster Gina Heyerdahl f. 1868. (Info: randi.elisabeth.hagen)  -Portrett av to pent kledde kvinner under en paraply.  Bildet er fra Johanne Johnsens fotoalbum datert julaften 1883, og inneholder fotos fra familie, slekt og kjente. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Kvinnen til venstre er Lovise Fredrikke Brinchmann f. 1867, datter av prest i Kristiansund Ludvig Brinchmann og konen Fredrikke Sofie Schwabe Heyerdahl. Det er mulig at kvinnen til...

1 comment