• Jens Erik Torgersen kjører her Ida Margrethe Waagbø Knudtzon i dukkevognen. I bakgrunnen ser vi ";Kikki"; Christine Munch Hveding (mor til Christine Majorie), Gerd Gundersen,
ukjent og Christine Majorie Knudtzon g. Waagbø - moren til barnet i dukkevognen. Bildet er trolig fra Fagernæs i Flatsetsundet, Frei. Datering er trolig 1958. Fra Ida M. Knudtzons fotosamlinger, nå en del av Nordmøre Museums fotosamlinger.

Tilleggsinformasjon: Gutten som kjører dukkevogna er meg (Jens Erik Torgersen). Vi ferierte på Furutoppen ved Flatsetsundet. Min tante Gerd Gundersen har tatt meg med på besøk til slektningene på Fagernes. Hvis jeg er 5 år på bildet er året 1958. (Informant: Jens Erik Torgersen.)
    Photo: Nordmørsmusea

Jens Erik Torgersen kjører her Ida Margrethe Waagbø Knudtzon i dukkevognen. I bakgrunnen ser vi ";Kikki"; Christine Munch Hveding (mor til Christine Majorie), Gerd Gundersen, ukjen...

1 comment

• Det er jeg som kjører dukkevogna. Var på besøk sammen min tante Gerd Gundersen. Jens Erik Torgersen