• Her ser vi en gruppe barn ute på terrassen til en bolighus. Trolig enten familie, slekt eller bekjente av fotografen, som sannsynligvis er John Myren. Datering er ukjent, men trolig mellom 1930 til 1960. Stedet er også ukjent, men kan være fra Sunndal kommune. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea
    Photo: Nordmørsmusea

Her ser vi en gruppe barn ute på terrassen til en bolighus. Trolig enten familie, slekt eller bekjente av fotografen, som sannsynligvis er John Myren. Datering er ukjent, men troli...