• Snødekt slette, hvor vi ser et tre spire opp gjennom snølaget på bakken. Ukjent hvor, men kan muligens være fra Trollheimen i Sunndal kommune, etter påskrift på konvolutt. Datering er ikke kjent, menkan trolig være fra tiden omkring 1950 til 1960. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea
    Photo: Nordmørsmusea

Snødekt slette, hvor vi ser et tre spire opp gjennom snølaget på bakken. Ukjent hvor, men kan muligens være fra Trollheimen i Sunndal kommune, etter påskrift på konvolutt. Datering...