• Bildet viser en typisk hånddrevet kaikran sannsynligvis levert fra Storviks Mek. Verksted på Dahle ved Kristiansund.
Til venstre Jonas Eriksenbygget med klokka og en Chevrolet lastebil med registreringsnummer
T-5164 og en frakt og rutebåt. Info: Peter Stortvik . -- varer fra Margarin Centralens lastebil losses og blir lastet på den ventende båten til venstre på bildet. I bakgrunnen ser vi Jonas Eriksen's Jervare og skipshandel, hvor det når bildet ble fotografert ble avholdt Husmorsmesse. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger. dublett
    Photo: Nordmørsmusea

Bildet viser en typisk hånddrevet kaikran sannsynligvis levert fra Storviks Mek. Verksted på Dahle ved Kristiansund. Til venstre Jonas Eriksenbygget med klokka og en Chevrolet last...