• T-5164 Chevrolet 1946-47 lastebil med varemerket til Melange margarin på døra. (Info: Ivar Stav 2018). --  Bildet viser en typisk hånddrevet kaikran sannsynligvis levert fra Storviks Mek. Verksted på Dahle ved Kristiansund.
Til venstre Jonas Eriksenbygget med klokka og en Chevrolet lastebil med registreringsnummer
T-5164 og en hestekjører. (Info: Peter Storvik). --
 Fra Vågeveien ved Piren hvor vi ser forretningsgården til Jonas Eriksen (fra 2017 Servicekontoret) i front, hvor det avholdes Husmorsmesse i følge banneret på veggen. Ellers så ser vi mye folk i gatene, flere kjøretøy som biler, lastebiler og en hest og kjerre. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

T-5164 Chevrolet 1946-47 lastebil med varemerket til Melange margarin på døra. (Info: Ivar Stav 2018). -- Bildet viser en typisk hånddrevet kaikran sannsynligvis levert fra Storvi...

1 comment