• Et stereobilde fra bebyggelsen på Innlandet i front, med Kirkelandet i bakgrunnen på den andre siden av havnebasenget.  Til venstre midt på fotoet ser vi Furseths eiendom, Wirumeiendommen med brygge og bryggen som ble oppført da Kongegården (Sager) ble revet.  Fotoet er tatt fra der Thomas Aasgaards gate i dag, 2008, er.  En kan se noe av Roveneiendommen hvor Innlandets første skole var.  Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea
    Photo: Nordmørsmusea

Et stereobilde fra bebyggelsen på Innlandet i front, med Kirkelandet i bakgrunnen på den andre siden av havnebasenget. Til venstre midt på fotoet ser vi Furseths eiendom, Wirumeie...