• Fullportrett av en kvinne, svært trolig fra Sverdrupfamilien/slekten, fotografert ved familiens bolig i Rosentræders gate 1 i Roligheten på Kirkelandet i Kristiansund. På bildet ser vi Nanna Sverdrup, gift med Helge Sverdrup. Datering er mer usikkert, men trolig omkring 1919 til 1925. Se også reg. nr. serie fra KMb-1987-005.5026 til KMb-1987-005.5030. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Fullportrett av en kvinne, svært trolig fra Sverdrupfamilien/slekten, fotografert ved familiens bolig i Rosentræders gate 1 i Roligheten på Kirkelandet i Kristiansund. På bildet se...