• Dette er Marie Bræin (fullt navn Cathrine Marie) f.24.februar 1869 i Molde, datter av Christian Bræin og Elisa født Balberg - begge fra Fåberg.
(info: Hans Tomter) -  Portrettfoto av en kvinne. Marie Bræin arbeidet på kontoret i Sverdrups bokhandel i Kristiansund. Sted og datering er også usikkert, men trolig er det omkring 1920 til 1939. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Dette er Marie Bræin (fullt navn Cathrine Marie) f.24.februar 1869 i Molde, datter av Christian Bræin og Elisa født Balberg - begge fra Fåberg. (info: Hans Tomter) - Portrettfoto ...

1 comment