• Dette bildet er fra Storsvingen på vegen over Vistdalsheia i Nesset kommune.Vi ser ned mot Eresfjord, og dalen bak den store furua er Kanndalen. Boggestranda ut fjorden til venstre. Georg Sverdrups bil, Ford A, 1930 mod. (Info: Eyolf Sæbø) - Sverdrups

bokhandels første bedriftsbil. firmabil. reisende. ukjent sted i Møre og Romsdal fylke. Datering er trolig omkring 1932 til 1939. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Dette bildet er fra Storsvingen på vegen over Vistdalsheia i Nesset kommune.Vi ser ned mot Eresfjord, og dalen bak den store furua er Kanndalen. Boggestranda ut fjorden til venstre...