• Postkort ";T-B-26"; fra Kristiansund N. hvor vi ser fire kjente motiver. Toppmotivet viser havnebassenget i Kristiansund, med bilfergen. Av de tre bildene under ser vi fra venstre Nordlandet kirke som ble bygd i 1914, deretter ser vi den gamle Nordsundbroen som knyttet Gomalandet og Nordlandet sammen, mens det tredje bildet viser fra Havna med tre båter helt i front. Lenger bak ser vi Jonas Eriksens skipshandel og like over ser vi Bondeheimen, senere Fosna hotell. Trolig rundt 1960. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Postkort ";T-B-26"; fra Kristiansund N. hvor vi ser fire kjente motiver. Toppmotivet viser havnebassenget i Kristiansund, med bilfergen. Av de tre bildene under ser vi fra venstre ...