• fra Trøen på Marstein i Romsdalen. Tatt nordover, og vi ser Trolltindene på andre sida av dalen, og noe av Hornsaksla til høyre. Vi ser brua over Rauma, og Alnes på andre sida. Jernbanesporet synes godt, og det lyse huset med flaggstang helt til høyre, er mest sannsynlig Marstein stasjon. (E. Sæbø)

Postkort ";139/025-453"; en flokk kyr i forgrunnen på beite i Rauma kommune, samt flere gårdsbruk som ligger ved foten av Trolltindene. Kortet er utgitt av Mittet & Co. A/S. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

fra Trøen på Marstein i Romsdalen. Tatt nordover, og vi ser Trolltindene på andre sida av dalen, og noe av Hornsaksla til høyre. Vi ser brua over Rauma, og Alnes på andre sida. Jer...