• Postkort ";2565/2"; med motiv fra et gårdsbruk i Surnadal kommune, hvor vi ser en gruppe kyr i forgrunnen med gårdsbyggene i front og lenger bak, sammen med pløyd mark. Helt i bakgrunnen ruver de store fjellene. Kortet er utgitt av Mittet & Co. A/S. gårdbruk, kyr, ku, våninghus, fjøs, låve, løe, fjell, natur,
 Fra Nordmøre Museums fotosamlinger. Tilleggsinformasjon: Biletet er teke frå vegskilet ved Ellevset, Surnadal. Nærast er Ellevset-Øya, med Ellevset-Vollan lenger bort. Lengst bort er Kvendbøgardane. Storfjellet midt i bakgrunnen. (Informant: Magne Holten.)
    Photo: Nordmørsmusea

Postkort ";2565/2"; med motiv fra et gårdsbruk i Surnadal kommune, hvor vi ser en gruppe kyr i forgrunnen med gårdsbyggene i front og lenger bak, sammen med pløyd mark. Helt i bakg...

• Fotografi fra 1963 da det ble bygget ny garasje i Ellevsetøya.