• Postkort med fire motiv fra Kirkelandet i Kristiansund. Det øverste bildet til venstre viser en buss ved busslommen nær Rådhusplassen i front (tidligere fisketorget) og Kirkelandet allmenning/Piren ytterst til høyre i bakgrunnen. Mens de påfølgende tre bildene viser motiv fra parken og med Langveien i bakgrunnen. Bildet er trolig fra rundt 1964-1967. Utgitt av Knut Aune kunstforlag A/S, ved Sverdrups Bokhandel A/S. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Postkort med fire motiv fra Kirkelandet i Kristiansund. Det øverste bildet til venstre viser en buss ved busslommen nær Rådhusplassen i front (tidligere fisketorget) og Kirkelandet...