• Grosserer (kåpefabrikant) Grønningsæter bygde sveitservillan på Kvalvåg. Nils Grefsnes tok over villaen, som i daglegtalen går under namnet Grefsnesvillaen. Huset er i dag (2010) i Kvalvågfamiliens eie. Nedest til høgre i biletett ser vi de tre ishusa på Kvalvåg isbruk. Vi ser også to tilførselsbaner, maskinhuset med knuseverk og elevator. Ved naustet til høgre i biletet var det første ishuset som var i bruk på garden, her var også dampskipkaia.

Kvalvåg, se Gjemnesminne 1982. Fra Nordmøre Museum si fotosamling.
    Photo: Nordmørsmusea

Grosserer (kåpefabrikant) Grønningsæter bygde sveitservillan på Kvalvåg. Nils Grefsnes tok over villaen, som i daglegtalen går under namnet Grefsnesvillaen. Huset er i dag (2010) i...