• Postkort fra tekstsiden av et prospektkort. Billedsiden viser et repro av tegning fra boken ";Drakt fra Surendalen";, serie 8424. Utgiver av boken/kortet er Atlantis Antikvariat, Oslo. Billedsiden viser en mann og en dame, begge ikledt ";bunader";. Begge ser ut til å ha vært på jakt. Mannen bærer på en hare og en fugl, mens kvinnen holder 2 fugler i hånden. Tekstsiden her inneholder et postkort adressert til Karl Ragnar Gjertsen, ved Nordmøre Museum. Se KMb-1984-000.0007 for billedsiden av kortet. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Postkort fra tekstsiden av et prospektkort. Billedsiden viser et repro av tegning fra boken ";Drakt fra Surendalen";, serie 8424. Utgiver av boken/kortet er Atlantis Antikvariat, O...