• Bildet er fra Storviks Mek. Verksted på Dahle ved Kristiansund.
Arbeidsplassen til John Olsen Storvik, Peter A. Storvik, Ole Storvik og Harald G. Storvik m.fl. Info: Peter Storvik. --

Bildet viser et av kontorene i 1-etasje på J. Storviks Mek. Verksted med den store gamle safen oppå et treskap til høyre i bildet og noen kontormøbler og en telefon og en stempelholder på pulten. Bak på veggen ses en bokreol og i taket 2 hengelamper.Bygget som var blikk-kledd og lyseblått ble bygd ca. 1902 og revet sent på 1970-tallet.

Mens rivingen pågikk brant det ned. Bildet er fra 1940-tallet. Bildet viser et av kontorene i 1-etasje på J. Storviks Mek. Verksted på Dahle ved Kristiansund, med den store gamle safen oppå et treskap til høyre i bildet og noen kontormøbler og en telefon og en stempelholder på pulten. Bak på veggen ses en bokreol og i taket 2 hengelamper.
Dette var kontoret til John Olsen Storvik, Peter Andreas Storvik, Ole Storvik, Harald Georg Storvik,
John Storvik d.y. og Paul Storvik.
Det var blikk-kledd og lyseblått ble bygd ca. 1902 og revet sent på 1970-tallet.
Mens rivingen pågikk brant det ned.
Bildet er fra 1940-tallet.
Kilde:
Peter Storvik. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Bildet er fra Storviks Mek. Verksted på Dahle ved Kristiansund. Arbeidsplassen til John Olsen Storvik, Peter A. Storvik, Ole Storvik og Harald G. Storvik m.fl. Info: Peter Storvik....