• Flyfoto, oversikt over Kirklandet i Kristiansund, midt på bildet ser vi Folkets Hus og Kongens Plass, ved siden av Folkets hus ser vi Telegrafen. På venstre siden av bildet ser vi Nerparken, Vi ser også Langveien som går fra Folkets hus og oppover mot St.hanshaugen.

Nederst tv Bedehuset og Badet, gangvei til Barmanhaugen, banken ikke bygd, både Kirka og nyfløya på KOHAS (off høgre allmennskole) under bygging! Lastebilsentralens brakke der det i 2008 er bensinstasjon i gamle Tinghuset.

Datering 11 juli 1962. (Fra Nordmøre Museums fotosamlinger)
    Photo: Nordmørsmusea

Flyfoto, oversikt over Kirklandet i Kristiansund, midt på bildet ser vi Folkets Hus og Kongens Plass, ved siden av Folkets hus ser vi Telegrafen. På venstre siden av bildet ser vi ...