• Bildet viser innfartsveien på Nordlandet og bebyggelsen langs den. Lengst til høyre ses litt av Sterkoder Mek. Verksted med båter og prammer utenfor i Nordsundet i Kristiansund.
Til venstre, over Bjørnehaugen, ses lagertankene på NOR tankanlegg og over Nordsundet bryggene på Gomasiden (Peter Storvik info) --
Flyfoto over Dalagata på Nordlandet i Kristiansund, mot Melkvika: innfartsvei , datering 11 juli 1962. (Fra Nordmøre Museums fotosamlinger)
    Photo: Nordmørsmusea

Bildet viser innfartsveien på Nordlandet og bebyggelsen langs den. Lengst til høyre ses litt av Sterkoder Mek. Verksted med båter og prammer utenfor i Nordsundet i Kristiansund. Ti...