• Constanie Krogh f. 1846 Bergen, datter av Ludvig og Thorine Krogh. Gift med overrettssakfører Jørgen Wind f. 1840 Drammen. Constanie døde allerede i 1867 i Hammerfest, bare 21 år gammel. (info:
Randi Elisabeth Hagen) - påskrift: "Tante Constance Windt med sin mann sakfører Windt. hun(?) født Krogh ."; Bildet kan være fra Tromsø. NB! Det finnes også informasjon om en Constance Krogh som ifølge reg.nr. KMb-1978-003.0089 som er forlovet med Rasmus Krogh. Fra Nordmøre Museums fotosamling.
    Photo: Nordmørsmusea

Constanie Krogh f. 1846 Bergen, datter av Ludvig og Thorine Krogh. Gift med overrettssakfører Jørgen Wind f. 1840 Drammen. Constanie døde allerede i 1867 i Hammerfest, bare 21 år g...

1 comment