• Søskenflokken Krogh, barn av Ludvig og Thorine Krogh. De vokste opp i Tromsø og Bergen. Agnes Fernanda Krogh f. 1853, midt i bildet, giftet seg i 1878 på Tingvoll med musiker Johan Jacob Dekke Beyer. (Info:
Randi Elisabeth Hagen). - Gruppebilde av
fire kvinner og to gutter,  Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Søskenflokken Krogh, barn av Ludvig og Thorine Krogh. De vokste opp i Tromsø og Bergen. Agnes Fernanda Krogh f. 1853, midt i bildet, giftet seg i 1878 på Tingvoll med musiker Johan...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits

1 comment