• Serie tegninger som muligens viser representanter fra det nye norske Kongehuset i forskjellige (med oppdiktede)situasjoner. Sannsynligvis i forbindelse med disputten mellom Norge og Sverige? Her ser vi trolig Kong Haakon VII og Dronning Maud, ukjent i hvilken situasjon.
Se serie fra KMb-1959-000.1855_2 til KMb-1959-000.1861. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea
    Photo: Nordmørsmusea

Serie tegninger som muligens viser representanter fra det nye norske Kongehuset i forskjellige (med oppdiktede)situasjoner. Sannsynligvis i forbindelse med disputten mellom Norge o...