• På bildet ser vi Telegrafbrakka på skoleplana til den Offentlige Høgre Skole - senere Langveien Ungdomsskole, på Kirkelandet. Brakka ble satt opp under okkupasjonen, og synger her på det siste verset. Vi ser den Høgre skole med sitt forlengede tilbygg av sørfløyen i bakgrunnen. Bildet er datert April 1953. Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea
    Photo: Nordmørsmusea

På bildet ser vi Telegrafbrakka på skoleplana til den Offentlige Høgre Skole - senere Langveien Ungdomsskole, på Kirkelandet. Brakka ble satt opp under okkupasjonen, og synger her ...