• Rådhuset på Kirkelandet i Kristiansund. Her sitter fra venstre: kringkastingssjef Kåre Fostervold, banksjef Ivar Bae og ordføreren i Tingvoll, L. B. Flemmen ved innvielsen den 31. januar 1953. Arkitektene bak bygget var Molle og Per Cappelen, som vant konkuransen om oppføringen av rådhuset i 1947, med omkamp i 1948. Bygget er reist på armert betong i to volumer: En kontorfløy og en bystyresal, med det hele på en sokkeletasje. Fotograf er Monge Foto.
(Fra Nordmøre Museums samlinger)
    Photo: Nordmørsmusea

Rådhuset på Kirkelandet i Kristiansund. Her sitter fra venstre: kringkastingssjef Kåre Fostervold, banksjef Ivar Bae og ordføreren i Tingvoll, L. B. Flemmen ved innvielsen den 31. ...