• På bildet ser vi pågående gravearbeid på en tomt sør for Knudtzongården på Innlandet, revet 1979. Der ble det funnet - til venstre på bildet - en av de gamle brønnene tilhørende denne Knudtzongården. I bakgrunnen ser vi Loennechengården og Rødalgården med flere, som er gårder mellom Knudtzongården og denne tomten. Se Yderstads notater, bind 7 side 142. Se også 1947/899 (KMb-1947-000.0899.jpg) Bildet er datert Juni 1947. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea
    Photo: Nordmørsmusea

På bildet ser vi pågående gravearbeid på en tomt sør for Knudtzongården på Innlandet, revet 1979. Der ble det funnet - til venstre på bildet - en av de gamle brønnene tilhørende de...